Post by stifyrheirootceo on Feb 8, 2022 14:56:17 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Tiles Hop: EDM Rush! ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Tiles Hop: EDM Rush! IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ onbeperkte sleutels hack ▞▞▞
▞▞▞ Tiles Hop: EDM Rush! 2022 version ▞▞▞
Eerste punt: te veel advertenties! Tweede punt: ze hebben Lisa's rapgedeelte overgeslagen bij het raden van elk nummer! Ik luister naar blackping vanwege Lisa en dit maakte me beledigd... ik zou het geweldig vinden als jullie haar rap zouden toevoegen-
Veel te snel😂😂😂😲😲😲⌚⌚⌚⌚⌚⌚⌚🔝🔙🔛
het is best leuk maar als je in Tiept zagag liefde voor dat zo dingen kan dat niet anders 5 steren hoor 🙂😉
Super leuk
Het spelconcept is goed en het ziet er fantastisch uit. Maar alsjeblieft, verminder het aantal advertenties, het verpest dit spel...
goet
Tiles Hop: EDM Rush! Populaire Spellen. More ».
Tegels Hop: EDM Rush! [v3.4.9] voor Android is de muziek voor Android ontwikkeld door AMANOTES PTE LTD. Download Tiles Hop: EDM Rush!
IK HOU ERVAN! ik ben er erg goed in! Het is wel moeilijk, maar uitdaging is leuk!!!! Dus ik geef je spel en je liedjes EEN DIKE VETE 5! MAAR er is een -puntje, zo vele reclame! Maar ik kan e rmee leven.
Dus ik denk dat deze game redelijk is, maar het zou vijf sterren kunnen zijn als ze deze game zouden kunnen updaten en moeilijker maken. Ze moeten ook een zoekbalk toevoegen. En het laatste is dat ze een veel grotere selectie moeten maken van alle nummers die je zou kunnen spelen. Het is een close-up, maar ik zal dit spel aanbevelen.
Ik hield echt van dit spel, maar het stopte met werken uit het niets, het was gewoon een zwart scherm. Na een hele week wachten was het slechts een dag opgelost en nu blijft het crashen. Het hapert veel te veel wanneer het werkt en het pauzeert willekeurig in het midden van een nummer waardoor je het verliest, dit doet dit alleen om je een advertentie te laten kijken om te beginnen waar je bent verloren, maar hoe dan ook, je zult uiteindelijk kijken het voor dat verlies.
Gewoon een goeie game
タイルホップ: 音楽ゲーム 音楽&リズム pxu
Download [3.4.8] Tiles Hop: EDM Rush! (com.amanotes.beathopper) is de muziek voor Android-apparaat dat is ontwikkeld door AMANOTES PTE LTD. Tegels Hop: EDM
Tiles Hop: EDM Rush! APK 2021. App door: AMANOTES. Versie: 3.4.5 voor Android. Bijgewerkt op: apr 02, 2021.
Erg leuk😊👍 geen advertenties en de muziek is geweldig😍👍
slecht
Ik wou dat er de optie was van 0 ster of halve ster....Ik heb het nog niet één keer gespeeld Omdat het niet één keer is geopend... WAARSCHUWING: Installeer dit spel niet.. Teleurgesteld! Zeer slechte ervaring met dit spel.. 😠😤😡😠😤😡😤😡😤😡🤬😠🤬😠😤😡😤😡😠😤😡😤😠😤😠😤😡🤬😠😡😤😠😤😠🤬😠😡😤😤😠🤬😠 😠😤😒🤬😠🤬🤬😠😤😒😠🤬🤬😠😠😤😠🤬😡😒😡😤😠🤬😡😤😤😠😤😠🤬😠🤬😠🤬😡🤬😡😤😠😤😠😠😤😠😤😡🤬😠😡 🤬😡🤬😠😤😠😤😤😠🤬😠🤬😠🤬😡😤😠😤😠😤😠😡😤🤬😡🤬😡😤😠😠😤😠😤😤😠😤😠😠😤😡😤😡🤬😠🤬😠😡😤🤬😡 😠
Deze game was goed, maar voeg een drirve-nummer toe in het russisch
Er zijn verschillende advertenties en mijn geluid werkt niet
super stom
hiel saai
Deze game is in orde, maar als je op het nestnummer gaat, is het een advertentie, er zijn veel advertenties
Ik beoordeel deze 3-sterren omdat ik zou willen dat je niet alleen eindeloos hoeft te doen nadat je een nummer hebt voltooid, omdat eindeloos mijn favoriete nummer meestal verpest.
het is leuk en snel
Ik hou echt van het spel, het heeft al mijn favoriete nummers, hoewel ik de reclame aan de zijkanten niet leuk vind omdat ik er niet van ontspan en het me erg irriteert
Color Hop 3D combineert gameplay met één vingerbesturing met zorgvuldig geselecteerde EDM-nummers om een ervaring te creëren die je ooit eerder hebt
Ik wil net de app openen en er komt steeds een grijs beeldscherm en ik kom dan na dat beeldscherm weer hier terug sorry hoor maar dat is voor mij al een heel groot min punt maar ik kijk nog wel even of ik de app wel ga downloaden maar verder ziet het spel er erg leuk uit Groetjes Robbin Aalbrecht. (Ik hoop dat hij het zo wel doet) ?
wel leuk maar het verveelt snel
Nog niet gespeld😆
beste leuke spel
Ik ben erg goed in hoor
Ik luister graag naar een liedje dat het mij claimt en als je gestrest bent, helpt het liedje altijd
タイルホップ: 音楽ゲーム 音楽&リズム pxu
Hmm beetje goed beetje qto🦄
Heel slecht
Het is een goede game, maar het heeft een vertraging die ik mezelf wil doden en het is een deel van het spel dat ze willen dat je premium koopt of iets waardoor de toevoegingen weg zijn en dat is wat de vertraging veroorzaakt
Arcade Hunter: Sword, Gun, and Magic Pelihalli lsi
Het is echt, leuk en verslavend, het feit dat ik elk nummer uit mijn bibliotheek kan gebruiken en er gewoon een tegelspel van kan maken, is zo leuk voor mij.
Veel te veel advertenties plus nadat ik klaar was met het nummer, bleef het te veel advertenties geven, maar je moet een advertentie spelen om de slechtste game ooit van het nummer te spelen
Veel te gemakkelijk
Dit is erg leuk en ik hou van games die we logica of focus nodig hebben om te winnen of te spelen😁😁😁😁😁😁😁😁 I LOVE IT
Dit spel bestaat grotendeels uit reclame. Wil je een ander level spelen. Na elk spel over reclame. Mijn mening zonde van de tijd.
Waarom er zoveel bugs zijn, ik wil gewoon normaal spelen, repareer vertraging en voeg toe😭😭
Perfect behalve dat je je geüploade nummers niet kunt verwijderen. Hoe verwijder je ze zelfs? Ik heb een routebeschrijving nodig.
Tiles Hop: EDM Rush! موسیقی wje